بلاگ

مشاوره بازسازی ساختمان در تهران

مشاوره بازسازی ساختمان

اگر خانه شما ظاهری قدیمی دارد و تصمیم گرفته‌اید با تعمیر و بنایی، فضابندی آن را عوض کنید و یا اگر خرابی در قسمت‌هایی از ساختمان رخ داده است، به کمک بازسازی ساختمان می‌توانید به ترمیم قسمت‌های مختلف خانه و محل کار و همچنین زیباتر شدن آن کمک کنید. اما قبل از اینکه برای این منظور دست به کار شوید، شما به مشاوره بازسازی ساختمان نیاز دارید. در حال حاضر عمده مردم از بازسازی ساختمان استقبال زیادی می‌کنند چرا که می‌دانند روش‌های زیادی وجود دارد که حتی بدون تخریب می‌توانند خانه قدیمی خود را با یک دکوراسیون زیبا و البته بافتی قوی‌تر و مستحکم، تحویل بگیرند. اما مسلماً همه ساختمان‌ها گزینه مناسبی برای بازسازی نخواهند بود. به همین دلیل است که شما باید قبل از شروع کار خدمات مشاوره بازسازی ساختمان را دریافت کنید تا متوجه شوید که این فرآیند قرار است به چه صورت پیش برود و آیا به طور کلی خانه یا محل کار شما انتخاب مناسب برای بازسازی هست یا نه.

گروه فنی مهندسی بیستون به عنوان یکی از بزرگترین گروه‌های مشاوره و مجری بازسازی ساختمان در تهران و کل کشور در خدمت شما عزیزان است. این مطلب به شما کمک می‌کند تا ذهنیت درستی در مورد بازسازی ساختمان داشته باشید و در ‌نتیجه بتوانید بهترین تصمیم‌گیری را اتخاذ کنید.

توجه: اگر قصد بازسازی ساختمان، تغییر نمای بیرونی، تغییر دکوراسیون و حتی تخریب ملک خود را دارید، قبل از اینکه وارد عمل شوید، از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید. گروه فنی و مهندسی بیستون آماده ارائه خدمات مشاوره و اجرای پروژه بازسازی ساختمان در تهران و شهرستان‌ها است. بدین منظور کافی است که با کارشناسان ما از طریق واتساپ یا تماس با 02122256426 یا 09121497081 یا 09126024810 در ارتباط باشید و مشاوره دریافت کنید.

خدمات بازسازی ساختمان

مشاوره نوسازی ساختمان در تهران

نوسازی ساختمان چیست و چه تفاوتی با بازسازی دارد؟

جالب است بدانید که اغلب افراد فکر می‌کنند بازسازی همان نوسازی ساختمان است در صورتی که این دو کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند. وقتی در مورد بازسازی ساختمان صحبت می‌کنیم، منظورمان انجام تعمیرات در قسمت‌های مختلف خانه برای افزایش طول عمر بنا و در نتیجه جلوگیری از پیشروی خسارت، تغییر فضابندی ساختمان و تغییر نمای ساختمان است. برای مثال فرض کنیم که سرویس بهداشتی خانه شما دچار خرابی شده و یا اینکه در قسمتی از آشپزخانه، مشکلاتی در شیرآلات، کف و دیوار‌ها به وجود آمده است. بنابراین باید هر چه زودتر بازسازی ساختمان را انجام دهید تا این نقص‌ها پیش‌روی نکند.

اما در مورد نوسازی موضوع کاملاً متفاوت است. اگر شما دوست دارید ظاهر خانه خود را به طور کامل عوض کنید به گونه‌ای که زیبا‌تر به نظر برسد و دکوراسیون آن شبیه به یک خانه نو جلوه کند، باید به سراغ نو‌سازی ساختمان بروید. البته در اغلب موارد، بازسازی و نوسازی ساختمان همزمان با یکدیگر انجام می‌شود. یعنی کلیه افرادی که با شرکت بازسازی ساختمان بیستون تماس می‌گیرند، ترجیح می‌دهند بعد از بازسازی ساختمان، نو‌سازی نیز انجام بگیرد تا تغییرات چشمگیری را در خانه خود مشاهده کنند. پس اگر قصد دریافت مشاوره رایگان بازسازی ساختمان را دارید، حتما به این نکته توجه کنید. مهمترین خدمات بازسازی ساختمان عبارتند از:

– ترمیم دیوار‌ها و یا حتی جابجا کردن برخی از آن‌ها برای تغییر فضای ساختمان

– تعمیر سرویس بهداشتی

– تعمیر سالن، اتاق خواب و آشپزخانه

– تغییر در پوشش دیوار‌ها و کفپوش ساختمان

– عوض کردن درب و پنجره

– تعویض لوله‌کشی آب، گاز و اتصالات برقی

– تعویض سیستم گرمایشی سرمایشی

– ایجاد تغییرات در نورپردازی خانه

– ایجاد تغییرات در انواع کابینت و کمد‌های دیواری موجود در خانه

تمامی خدمات ذکر شده، توسط شرکت فنی مهندسی بیستون ارائه می‌گردد. به طور کلی هر گونه خدمات مربوط به بازسازی ساختمان، توسط این شرکت انجام گرفته و متخصصین بسیار توانمند، مسئولیت کار را برعهده می‌گیرند. شرکت فنی مهندسی بیستون با راه‌اندازی دفاتر متعدد در سراسر کشور، در نظر دارد که بتواند تحت نظر مهندسین بسیار خبره و کارکشته، خدمات مربوط به بازسازی ساختمان را به صورت صفر تا صد انجام دهد. حتی جالب است بدانید که شرکت ما مسئولیت خرید کلیه مصالح ساختمانی برای بازسازی ساختمان را نیز بر عهده می‌گیرد و به شما متعهد می‌شویم که مصالح با کیفیت بسیار بالا تأمین خواهد شد.

هزینه بازسازی خانه چقدر است؟

مشاوره بازسازی ساختمان

یکی از موضوعات بسیار مهمی که لازم است مشتریان برای بازسازی ساختمان بدانند، بحث هزینه‌ای است که باید برای این منظور صرف کنند. در جلسه مشاوره بازسازی ساختمان که توسط شرکت فنی مهندسی بیستون برای شما عزیزان برگزار می‌شود، قطعاً در مورد هزینه‌ها نیز با شما آن صحبت خواهد شد. مهمترین عواملی که بر روی هزینه بازسازی ساختمان تأثیر می‌گذارند عبارتند از:

1- چه نوع خرابی در داخل ساختمان بروز کرده است؟

کارشناسان و مهندسین ما در شرکت بازسازی آپارتمان بیستون باید ابتدا وضعیت ساختمان شما را به طور کامل مورد بررسی قرار دهند تا متوجه شدند چه عیبی در ساختمان وجود دارد. ما مردم عادی نمی‌توانیم به صورت تخصصی نگاهی به این مسأله داشته باشیم و تنها ظاهر خانه و محل کار را مشاهده خواهیم کرد. ولی یک مهندس ساختمان با تجهیزاتی که در اختیار دارد، حتی می‌تواند از سلامت و طول عمر مفید بافت ساختمان نیز مطلع شده و در نتیجه برآورد دقیقی در مورد هزینه بازسازی ساختمان داشته باشد.

2- بازسازی ساختمان بدون تخریب انجام می‌شود و یا با تخریب؟

گاهی اوقات تغییراتی که قرار است در ساختمان اجرا شود، نیاز به تخریب اساسی نداشته و در نتیجه مهندسین ما به شما این نوید را می‌دهند که امکان بازسازی ساختمان بدون تخریب نیز وجود دارد. در چنین شرایطی هم سرعت کار بالا رفته و هم هزینه برای شما کاهش پیدا خواهد کرد. اما مسلماً اگر بحث تخریب به میان بیاید، علاوه ‌بر طولانی‌ترشدن زمان بازسازی، باید هزینه بیشتری را نیز پرداخت نمایید.

3- هزینه خرید مصالح ساختمانی چقدر می‌شود؟

بخش عمده‌ای از هزینه بازسازی خانه به خرید مصالح اختصاص دارد. تفاوتی نمی‌کند که قرار است بازسازی ساختمان با تخریب انجام شود و یا اینکه مهندسین ما امکان انجام کار بدون تخریب را نیز تأیید کرده‌اند. به هر حال شما به مصالح ساختمانی نیاز دارید. براساس قسمتی از ساختمان که قرار است تعمیر شود، لیستی از مصالح ساختمانی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که باید تمام این موارد را تأمین کنید. البته همانگونه که گفتیم شرکت فنی مهندسی بیستون خود را متعهد می‌داند در صورت درخواست مشتری، صفر تا صد کار را برعهده گرفته و در نتیجه مصالح ساختمانی را نیز برای شما عزیزان تهیه خواهیم کرد.

4- دستمزد کارگران و مهندسین پروژه چقدر است؟

همچنین شما باید هزینه‌ای را به عنوان دستمزد کارگران در بازسازی ساختمان و مهندسین پروژه کنار بگذارید که در جلسه مشاوره بازسازی ساختمان، در مورد این موضوع با شما صحبت خواهیم کرد. چون نرخ دستمزد براساس نرخ اتحادیه محاسبه می‌گردد و در نتیجه در جلسه مشاوره برای شما توضیح خواهیم داد که به ازای هر کارگر و هر مهندس پروژه، باید چه مبلغی را پرداخت نمایید.

5- هزینه مربوط به دریافت مجوز فراموش نشود.

لازم به ذکر این است که اگر برای بازسازی ساختمان مشخص شود شما نیاز به مجوز دارید، باید هزینه‌های مربوط به دریافت مجوز را نیز به عنوان هزینه بازسازی ساختمان در نظر بگیرید.

6- هزینه خرید وسایل و تجهیزات چقدر است؟

براساس قسمتی از ساختمان که قرار است بازسازی را انجام دهید، باید تجهیزات مورد نیاز را نیز خریداری کنید. برای مثال اگر می‌خواهید بازسازی سرویس بهداشتی را انجام دهید، خرید شیرآلات، روشویی، وان و موارد دیگر را فراموش نکنید. یا مثلا برای ترمیم کمد‌های دیواری و کابینت‌ها، شما باید تجهیزات لازم مربوط به این موارد را در اختیار داشته باشید.

7- مساحت ساختمان چقدر است؟

مسلما هر اندازه مساحتی که قرار است بازسازی کنید بزرگتر باشد، هزینه بازسازی برای شما بیشتر خواهد شد چون هم نیاز به مواد و مصالح بیشتری است و هم دستمزد کارگران و مهندسین پروژه برای شما افزایش خواهد یافت

زمان مورد نیاز برای بازسازی ساختمان

مشاوره رایگان بازسازی ساختمان

زمان مورد نیاز برای بازسازی به حجم تخریب و اقدامات لازم بستگی دارد.

اغلب افرادی که برای دریافت مشاوره بازسازی ساختمان با ما تماس می‌گیرند، درخواست دارند که بازسازی در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام گیرد ولی ما نمی‌توانیم بدون بررسی ساختمان به شما قول دهیم که عملیات بازسازی در مدت زمانی که شما مد نظر دارید پیش برود. به هر حال چند عامل بر روی زمان مورد نیاز برای بازسازی خانه تأثیر می‌گذارد که این عوامل عبارتند از:

1- آیا برای بازسازی به مجوز نیاز دارید یا خیر؟

همانگونه که گفتیم گاهی اوقات بازسازی ساختمان به گونه‌ای پیش می‌رود که حتماً نیاز به مجوز شهرداری خواهد بود. در ادامه این مقاله پیرامون این موضوع بیشتر صحبت خواهیم کرد. به هر حال فرآیند دریافت مجوز، زمان خاص خود را نیاز دارد که باعث می‌شود مدت زمان بازسازی ساختمان افزایش پیدا کند.

2- تخریب یا عدم تخریب ساختمان

اگر مهندسین ما در شرکت بازسازی ساختمان بیستون متوجه شوند که راهی جز تخریب نیست، باید یک بازه زمانی را برای این منظور در نظر بگیرید. در غیر این صورت بازسازی ساختمان بدون تخریب هم از نظر هزینه‌ها مقرون به صرفه بوده و هم زمان کوتاه‌تری را برای شما رقم خواهد زد.

3- تغییرات تأسیسات ساختمان

در صورتی که لازم باشد سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی، لوله‌کشی آب و فاضلاب و گاز و یا حتی اتصالات برقی ساختمانی تعویض گردد، بازه زمانی بازسازی ساختمان افزایش خواهد یافت.

4- میزان تغییرات در ساختمان

اگر قرار باشد با‌زسازی به صورت صفر تا صد انجام ‌گیرد، پس شما باید به دنبال یک خانه دیگر برای زندگی کردن تا زمان آماده شدن خانه خود باشید چون مسلما زمان بیشتری را نیاز خواهید داشت.

5- متراژ ساختمان

هر اندازه ساختمان شما بزرگتر باشد، فرآیند بازسازی ساختمان نیز طولانی‌تر خواهد شد.

6- نوع ساختمان تحت بازسازی

به طور کلی بازسازی ساختمان‌های ویلایی، راحت‌تر بوده و در زمان کوتاه‌تری انجام می‌شود ولی در آپارتمان‌ها به دلیل محدودیت رفت و آمد، تخریب و جابجایی مصالح، قطعا زمان کار افزایش می‌یابد.

7- میزان بودجه موجود

اگر بتوانید همه هزینه‌ها را با سرعت بیشتری تأمین کنید، قطعاً سرعت کار نیز افزایش خواهد یافت ولی متأسفانه برخی از مشتریان در شرکت فنی مهندسی دوستتون نمی‌توانند به موقع مصالح ساختمانی را تأمین نمایند و همین موضوع باعث می‌شود که کار کمی به تأخیر بیفتد.

آیا بازسازی آپارتمان نیاز به مجوز دارد یا خیر؟

در ابتدای مطلب این موضوع را ذکر کردیم که گاهی اوقات فرآیند بازسازی ساختمان نیاز به مجوز خواهد داشت. اما چه زمانی باید برای این منظور اقدام کنیم؟ مهندسین ابتدا باید ساختمان شما را مورد بررسی قرار دهند تا متوجه شوند قرار است چه تغییراتی در نما و وضعیت داخلی ساختمان ایجاد گردد. در صورتی که تغییرات تنها به قسمت داخلی ساختمان ختم می‌شود، قطعاً شما نیاز به مجوز نخواهید داشت اما در مواردی که شما می‌خواهید یک بازسازی کلی انجام دهید و در نتیجه لازم است نمای بیرونی ساختمان، وضعیت راه پله‌ها، پارکینگ و قسمت‌های اصلی سازه را نیز تغییر دهید، قطعاً باید مجوز شهرداری را نیز دریافت کنید.(در نوبت مشاوره بازسازی ساختمان که می‌توانید به صورت رایگان توسط کارشناسان بیستون دریافت کنید، تمامی این نکات به شما توضیح داده می‌شود.) البته نگران نباشید کارشناسان ما در شرکت بازسازی آپارتمان بیستون تمامی مراحل قانونی را برای شما انجام خواهند داد چرا که ما از روند کار اطلاع داشته و با سرعت بیشتری این مرحله را پیش خواهیم برد.

به طور کلی اگر بازسازی ساختمان شامل موارد زیر گردد، نیاز به دریافت مجوز از جانب شهرداری نیست:

– تعمیر و یا تعویض کف طبقات ساختمان و حتی زیرزمین

– سیمانکاری و سفید کاری ساختمان

– نقاشی دیوار‌ها و در و پنجره

– انجام اقدامات مربوط به ترمیم نمای ساختمان، محوطه و حیاط ساختمان

– راه‌اندازی استخر و حوض در داخل ساختمان منوط بر اینکه به فضای پارکینگ آسیبی وارد نشود.

– ترمیم کردن پشت بام و راه‌اندازی روف گاردن

– لوله‌کشی، سیم‌کشی، تعمیر چاه فاضلاب و همچنین تغییر در سیستم‌ها و تأسیسات موجود در داخل ساختمان

چرا به بازسازی ساختمان نیاز داریم؟

مزایای بازسازی ساختمان

گاهی اوقات مهندسین ما در بررسی پروژه‌های ساختمانی، به مشتریان این موضوع را متذکر می‌شوند که اگر زودتر برای بازسازی ساختمان دست به کار می‌شدند، امکان استفاده از این بنا برای چندین سال برای آن‌ها فراهم می‌شد. اما متأسفانه خسارت وارد شده به حدی زیاد است که راهی جز تخریب ساختمان و ساختن مجدد یک بنا باقی نمی‌ماند. در واقع با توجه به آنچه که گفته شد، مهم‌ترین دلیل بازسازی ساختمان این است که به طول عمر مفید بنا اضافه کنیم. گاهی اوقات خسارتی در بافت یا ظاهر ساختمان ایجاد می‌شود که با کمی هزینه کردن برای ترمیم و مرمت، می‌توان از همین ساختمان مجدداً با یک دکوراسیون بسیار زیبا و جدید، برای چندین سال استفاده کرد. بنابراین زمانی که خرابی را در نمای ظاهری ساختمان و یا حتی در تأسیسات، لوله‌کشی‌ها و سیستم برقی مشاهده کردید حتماً برای بازسازی ساختمان اقدام نمایید چون قطعاً هزینه‌ای که اکنون پرداخت می‌کنید، قرون به صرفه بوده و باعث می‌شود عمر مفید خانه برای شما افزایش پیدا کند. در واقع توانسته‌اید در همان ساختمان با یک نمای جدید‌تر و زیباتر زندگی کنید.

مراحل بازسازی ساختمان

از آنجایی که اغلب مشتریان در شرکت فنی مهندسی بیستون در مورد روند کار از ما سوال می‌پرسند، به همین دلیل لازم دانستیم مراحل بازسازی ساختمان را برای شما عزیزان را به طور کامل توضیح دهیم:

1- بازدید از ساختمان مورد نظر

ابتدا مهندسین ما باید ساختمان شما را به طور کامل مورد بررسی قرار دهند. حتی اگر شما تنها در نظر دارید که بازسازی از یک قسمت از ساختمان انجام گیرد، مهندس ناظر باز هم لازم می‌داند تمامی ساختمان شما را کنترل کند چون شاید بافت قسمت‌های دیگر نیز آسیب دیده و از چشم شما پنهان مانده باشد. این بازدید با هدف بررسی میزان خرابی رخ داده در ساختمان و در نتیجه انتخاب روش مناسب برای بازسازی انجام می‌گیرد. شاید بتوان با‌سازی را بدون تخریب پیش برد تا هم روند کار با سرعت بیشتری پیش برود و هم هزینه‌ها کاهش یابد.

2- برآورد کردن هزینه بازسازی ساختمان

سپس شما باید در جلسه‌ای که توسط مهندسین ما در شرکت بازسازی آپارتمان بیستون برگزار می‌شود، شرکت کنید تا هزینه‌ها برای شما برآورد شده و لیست مواد مورد نیاز برای بازسازی در اختیار شما قرار گیرد.

3- عقد قرارداد بین شرکت و مشتریان

در صورتی که هزینه‌ها از نظر شما مورد تأیید بود، باید برای شروع کار قرارداد بین شما به عنوان مالک ملک و مهندسین پروژه منعقد گردد. در این قرارداد باید تمامی موارد شامل زمانبندی کار، زمان شروع و پایان کار، هزینه‌های در نظر گرفته شده و… لحاظ گردد. ما به شما عزیزان حق می‌دهیم که نگران قانونی بودن قرارداد باشید. بنابراین این امکان برای شما فراهم شده است که قرارداد را به یک وکیل نشان دهید تا از نظر جوانب حقوقی، مطمئن شوید که مشکلی در قرارداد وجود نخواهد داشت.

4- تهیه نقشه برای ساختمان

مهندسین ما در شرکت بازسازی آپارتمان بیستون فرآیند تهیه نقشه را برای شما عزیزان انجام داده و از شما نظرسنجی خواهند کرد. اگر تصمیم بگیرید بخشی از نقشه بنا به سلیقه خود شما عوض شود، به نظر شما احترام گذاشته و در صورت امکان، تغییرات براساس سلیقه خود شما اعمال خواهد شد.

5- شروع به کار براساس زمان تنظیم شده

دقیقاً در زمان تعیین شده در قرارداد، فرآیند بازسازی انجام می‌گیرد. اگر نیاز به تخریب باشد، ابتدا باید تخریب کلی صورت گرفته، خرابی‌ها از داخل ساختمان تخلیه شود و سپس برای تعمیر دست به کار شوید.

6- تعیین کیفیت بازسازی ساختمان

بعد از اینکه فرآیند بازسازی به اتمام رسید، باید کیفیت متریال به کار رفته در داخل ساختمان و همچنین کیفیت اجرای کار مورد بررسی قرار گیرد. در صورتی که مشخص گردد قسمتی از کار مشکل دارد، شرکت فنی مهندسی بیستم خود را موظف می‌داند بدون دریافت هزینه، عملیات ترمیم را برای شما عزیزان انجام دهد.

مهمترین مزیت‌ های بازسازی ساختمان

اگر هنوز مردد هستید که خانه خود را بازسازی کنید و یا آن را بفروشید و خانه جدید بخرید، پیشنهاد می‌کنیم مزیت ‌های بازسازی ساختمان را مورد بررسی قرار دهید. البته توجه داشته باشید که باید ساختمان شما توسط مهندسین حرفه‌ای مورد بررسی قرار گیرد تا متوجه شوید آیا بازسازی از نظر هزینه و میزان اثرگذاری بر روی عمر مفید ساختمان، یک اقدام مؤثر به شمار می‌رود و یا اینکه بهتر است آن را بفروشید و یک ساختمان جدید بخرید. البته توجه به این نکته خالی از لطف نیست که خانه‌هایی که بازسازی می‌شوند و فروخته می‌شوند، سودآوری بسیار بالاتری نسبت به حالت عادی دارند. لذا در این خصوص حتما از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.

گاهی اوقات مهندسین ما در شرکت فنی مهندسی بیستون، با ساختمان‌هایی مواجه می‌شوند که علی رغم اصرار مشتری برای بازسازی، اصلاً کاندید مناسبی برای این طرح نبوده و شدت خرابی به حدی است که حتی اگر بازسازی انجام گیرد باز هم بعد از چند سال کوتاه مدت خرابی‌ها با شدت بیشتری رخ می‌دهد. در صورتی که امکان بازسازی برای شما وجود داشته باشد، قطعاً از هر نظر به نفع شما خواهد بود چرا که:

– می‌توانید در همان خانه خود با یک طراحی و معماری جدید زندگی کنید.

– گاهی اوقات خانه ما در این موقعیت جغرافیایی بسیار عالی قرار دارد ولی به دلیل خرابی، تصمیم‌ ی‌گیریم آن را بفروشیم و به منطقه دیگر برویم. اگر امکان بازسازی برای شما وجود داشته باشد، به هیچ عنوان نیازی به جا به جایی نخواهد برد و می‌توانید در همان منطقه زندگی کنید.

– بازسازی ساختمان امکان تغییر دکوراسیون و مدرن کردن ساختمان را برای شما فراهم می‌کند و نمای داخلی و خارجی آن بسیار زیباتر خواهد شد.

– حتی به کمک به بازسازی ساختمان می‌توانید فضا‌بندی داخلی را عوض کنید و تعداد اتاق‌های خواب نیز افزایش دهید.

– بازسازی ساختمان باعث افزایش طول عمر مفید ساختمان شما خواهد شد. بنابراین مطمئن خواهید بود که چندین سال دیگر می‌توانید بدون نیاز به تخریب و تغییر، در همین ساختمان خود زندگی کنید.

– اگر می‌خواهید خانه را بفروشید، بازسازی ساختمان باعث افزایش قیمت آن خواهد شد. در واقع اگر ساختمان شما ظاهری زیباتر داشته و بافت آن سالم باشد، مشتری با قیمت مناسب‌تری آن را از شما خواهد خرید.

مجموعه فنی و مهندسی بیستون علاوه بر ارائه مشاوره بازسازی ساختمان امکان ارائه خدمات نوسازی و بازسازی از جمله بازسازی سقف قدیمی خانه، تعویض نمای ساختمان، نوسازی خانه های قدیمی، بازسازی حیاط، بازسازی راه پله قدیمی و تعمیر و رگلاژ انواع درب و پنجره را برای شما فراهم کرده است.

بازسازی سرویس بهداشتی

بازسازی سرویس بهداشتی ساختمان

اگر به فکر بازسازی سرویس بهداشتی هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله بازسازی سرویس بهداشتی بدون تخریب را مطالعه کنید. ما خدمات زیر را برای شما عزیزان نظر داریم:

– ابتدا وضعیت سرویس بهداشتی بررسی می‌شود تا مطمئن شویم که امکان بازسازی سرویس بهداشتی بدون تخریب وجود دارد یا خبر.

– خرید کلیه تجهیزات شامل لوله، شیر آب، روشویی، وان، گرم کن حمام و… توسط کارشناسان خرید ما انجام شده و فاکتور در اختیار شما قرار می‌گیرد. (در صورت تمایل خودتان نیز می‌توانید تجهیزات را تهیه کنید و در اختیار ما قرار دهید)

– اگر در جریان بازسازی سرویس بهداشتی قرار باشد کاشی و سرامیک نیز عوض شود، در صورت امکان، کاشی‌ها را بر روی کاشی‌های قبلی می‌چسبانیم تا تخریب زیادی انجام نشود. ولی اگر راهی جز برداشتن کفپوش نبود، ایزوگام انجام می‌شود تا کفپوش سرویس بهداشتی به خوبی عایق شود.

– ممکن است در جریان بازسازی سرویس بهداشتی، نیازی به تعویض کاشی نباشد. در این صورت بنا به درخواست خود شما، از روکش کاشی سرویس بهداشتی استفاده می‌کنیم تا طرح و رنگ کاشی و سرامیک عوض شود.

– اگر نیاز به تغییر سیم‌کشی سرویس بهداشتی بود، کلیه امور به صورت تخصصی انجام خواهد شد.

– ممکن است تصمیم داشته باشید نقشه سرویس بهداشتی را عوض کنید تا بتوانید توالت فرنگی در سرویس بهداشتی نصب کرده و یا اینکه وان را در حمام قرار دهید. در این صورت مهندسین ما نقشه جدید را براساس متراژ سرویس بهداشتی طراحی خواهند کرد.

اینکه کدام بخشهای ساختمان شما باید بازسازی یا نوسازی شود، در جلسه مشاوره بازسازی ساختمان توسط کارشناسان ما بررسی می‌شود.

سخن پایانی

شرکت فنی مهندسی بیستون با مجموعه‌ای از کارشناسان و مهندسین خبره در خدمت شما عزیزان است تا بتوانید فرآیند بازسازی، تعمیر و ترمیم داخلی و نمای خارجی ساختمان خود را با مناسبترین قیمت، بهترین کیفیت و سریعترین زمان ممکن انجام دهید. برای استعلام قیمت و شرایط انجام کار در تهران و سایر استان‌ها، کافی است که از نوبت مشاوره بازسازی ساختمان که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد استفاده کنید. صفر تا صد کار حتی کلیه مراحل مربوط به دریافت مجوز، توسط کارشناسان ما انجام خواهد گرفت. بنابراین نگرانی از بابت مسئولیت کار نخواهید داشت. برای آشنایی با هزینه و قیمت بازسازی ساختمان همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. بدین منظور کافی است که با کارشناسان ما از طریق واتساپ یا تماس با 02122256426 یا 09121497081 یا 09126024810 در ارتباط باشید و مشاوره دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *