بلاگ

بیستون کارخانه تولید درب و پنجره آلومینیومی در تهران

کارخانه تولید درب و پنجره آلومینیومی

تعدادی زیادی کارخانه تولید درب و پنجره آلومینیومی در ایران فعالیت دارند. این کارخانه‌ها از نظر کیفیت محصولات با یکدیگر متفاوت بوده و محصولات نهایی آن‌ها هم از نظر طراحی و قیمت متفاوت‌اند. افرادی که به دنبال خرید بهترین محصولات هستند، باید در بین انواع کارخانه­‌ها بهترین گزینه را انتخاب کنند.

کارخانه بیستون در شهر تهران یکی از بهترین تولید‌ کننده‌های درب و پنجره آلومینیومی است. می‌توانید سفارشات خود را در مجموعه ما ثبت نموده و در زمان خیلی کمی محصولات را با کیفیت عالی دریافت کنید. برای آشنایی بیشتر با انواع درب و پنجره آلومینیومی و بهترین کارخانه در ادامه با بیستون همراه باشید.

انواع مدل درب و پنجره آلومینیومی

قطعاً درب و پنجره آلومینیومی را در اکثر خانه‌های قدیمی مشاهده کرده‌اید. امروزه این نوع درب و پنجره‌­ها با طراحی جدید و به صورت دوجداره تولید می‌شوند که دوام و کارایی آن‌ها افزایش پیدا کرده است. کارخانه تولید درب و پنجره آلومینیومی این محصولات را در مدل­‌های مختلف تولید می­کند.

پروفیل مورد استفاده در ساخت این نوع درب و پنجره دوجداره از آلومینیوم بوده و کیفیت کار کارخانه سازنده اهمیت خیلی زیادی دارد. در اینجا انواع پنجره و درب آلومینیومی را به شما معرفی می‌کنیم. درب و پنجره‌ها از نظر کارایی به چند دسته زیر تقسیم می‌شوند:

۱. پنجره‌ آلومینیومی‌ دوجداره ثابت

این مدل از پنجره‌ها به صورتی طراحی شده که بازشو ندارد و صرفا برای تنظیم نور در خانه مورد استفاده قرار گفته‌اند.

۲. درب و پنجره آلومینیومی دوجداره لولایی

در تولید این نوع درب و پنجره‌ها از لولا استفاده می‌شود و می‌توان قسمت بازشو را به کمک لولا باز و بسته کرد. این نوع درب و پنجره‌ها به سمت داخل باز می‌شوند و نقش مهمی در جریان هوا داشته و پر استفاده‌ترین نوع می‌باشند.

۳. درب‌ و پنجره‌ آلومینیومی‌ کشویی

درب و پنجره کشویی معمولاً در تراس یا پنت هاوس مورد استفاده قرار می‌گیرد. درب یا پنجره به وسیله ریل در محور افقی باز و بسته شده و فضای کمتری اشغال می‌کند. کاربرد این نوع پنجره در محیط‌های کوچک بسیار مناسب خواهد بود؛ اما محبوبیت مدل لولایی را ندارد.

انواع درب و پنجره آلومینیومی

۴. درب و پنجره آلومینیومی دوجداره فرانسوی

درب و پنجره آلومینیومی مدل فرانسوی بسیار جذاب و شیک به نظر می‌رسد. در طراحی این نوع دو عدد بازشو در کنار هم قرار گرفته و در خلاف جهت هم باز می‌شوند. بین دو پنجره بازشو هیچ گونه ستون یا پنجره ثابت به کار نمی‌رود.

۵. درب و پنجره آلومینیومی فولکس واگنی

آیا نحوه باز شدن درب ماشین فولکس واگن را دیده‌اید؟ این نوع درب و پنجره دقیقاً به همین صورت طراحی شده‌اند. بخش بازشو کمی عقب آمده و بعد به صورت کشویی به سمت پنجره ثابت حرکت می‌کند.

۶. درب و پنجره دوجداره آلومینیوم آکاردئونی

این نوع درب و پنجره آلومینیومی را قطعاً کمتر مشاهده کرده‌اید؛ زیرا به تازگی وارد ایران شده و در بخش‌های مختلف خانه‌های لوکس قابل استفاده است. برای پنجره تراس یا پنجره‌های خیلی بزرگ می‌توان از این مدل استفاده کرد. در این نوع پنجره‌ها چند لنگه متحرک ساخته می‌شود که همگی به کمک ریل حرکت کرده و روی پنجره ثابت جمع می‌شوند. درب اتوبوس‌های بزرگ نیز به همین نحو باز و بسته می‌شود.

۷. درب و پنجره آلومینیومی دوجداره پیوت محوری

این مدل از درب و پنجره آلومینیومی بیشتر در مکان‌های عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کارخانه تولید درب و پنجره آلومینیومی این محصولات را به گونه‌ای طراحی می‌کنند تا با زاویه ۱۸۰ تا ۳۶۰ درجه بچرخند و اینگونه باز و بسته می­‌شوند.

مراحل ساخت درب و پنجره آلومینیومی

درب و پنجره آلومینیومی کجا استفاده میشه؟

کارخانه تولید درب و پنجره آلومینیومی انواع درب و پنجره را برای مکان‌های مختلف تولید می‌کند. معمولاً در خانه‌ها برای ورودی ساختمان، درب حمام و سرویس بهداشتی یا پنجره‌های داخلی از آلومینیوم استفاده می‌شود. این درب و پنجره مقاومت خیلی خوبی در برابر رطوبت دارد و به همین دلیل کارایی زیادی پیدا کرده‌اند. علاوه بر خانه از این نوع درب و پنجره در طراحی ساختمان ادارات، کارگاه‌ها، شرکت‌ها، بیمارستان و مراکز خرید و غیره استفاده خواهد شد.

نصب درب و پنجره آلومینیومی

دلایل استفاده زیاد از درب و پنجره آلومینیومی مزایایی است که نسبت به انواع دیگر درب و پنجره از خود نشان می‌دهد. این مزایا شامل:

  1. داشتن وزن خیلی سبک
  2. قیمت مناسب و به صرفه
  3. قابلیت عایق بودن در برابر صدا
  4. کاملاً مطابق با محیط زیست
  5. مقاومت خیلی بالا در برابر شرایط جوی مختلف
  6. مقاومت در برابر اشعه‌های سوزان خورشید و بدون هیچ گونه تغییر شکل
  7. ماندگاری بسیار زیاد
  8. عایق بودن در برابر دما و حفظ دمای مناسب در خانه
  9. بدون ایجاد هیچ گونه زنگ­زدگی
  10. قابلیت طراحی در رنگ و طرح‌های مختلف
  11. تمیز کردن آسان و ساده
  12. امکان فروش ورق‌های آلومینیومی درون آن در صورت تعویض
  13. دارای فریم باریک که فضای شیشه را بیشتر کرده
  14. نقش مهم در ساخت دکوراسیون مدرن و شیک

یراق­‌آلات پنجره آلومینیومی

نحوه تولید درب‌ و پنجره‌ آلومینیومی‌ در کارخانه‌

در کارخانه تولید درب و پنجره آلومینیومی از نوع دوجداره، اول پروفیل را آماده‌سازی کرده و به رنگ دلخواه در می‌آورند. برای رنگ کردن پروفیل از رنگ‌های پودری مختلف استفاده می‌شود که به وسیله دستگاه الکترواستاتیک روی پروفیل پاشیده می‌شود. بعد از این پروفیل وارد کوره پخت شده تا رنگ روی آن به حالت ثابت در بیاید. مدت زمان ماندن در کوره پخت حدود یک ربع ساعت بوده و بعد از آن پروفیل از کوره خارج شده تا مراحل بعدی روی آن انجام شود.

روش آنادایزینگ یک نوع مقاوم‌سازی در برابر خوردگی است که برای محافظت از آلومینیوم انجام می‌شود. یک لایه روی آلومینیوم قرار می‌گیرد که بسیار سبک و رنگ‌پذیر است. این لایه در رنگ‌های مختلف و به صورت مات و براق روی پروفیل کار می‌شود تا استحکام آن را افزایش بدهد. بعد از اتمام رنگ کاری و انتخاب روکش پروفیل برای برش به بخش برش انتقال داده می‌شود. در این بخش بر اساس اندازه‌های مشخص شده ساختمان، پروفیل برش می‌خورد.

معمولا قبل از شروع ساخت، نصاب درب و پنجره، برای اندازه‌گیری و مشخص کردن نوع درب و پنجره به محل پروژه می‌رود. اندازه‌های دقیق به رایانه داده شده تا برش با دقت بالایی توسط دستگاه‌های خودکار انجام شود. اره‌های قوی و تیز، طبق اندازه‌ها پروفیل را برش می‌دهند و تیغه اره حدود ۵۰ سانتی‌متر بوده و برش را با کیفیت عالی انجام می‌دهد. در مرحله بعدی کار فرز کاری انجام می‌شود که فرز کاری به معنای مشخص کردن محل قرار‌گیری یراق آلات روی درب و پنجره و سوراخ نمودن آن‌ها است.

در مراحل آخر کار‌های مرتبط با پرس­کاری، سوراخ­کاری و شیار زنی انجام می‌شود. آخرین مرحله در کارخانه تولید درب و پنجره آلومینیومی انجام مونتاژ است. در مونتاژ قطعات پروفیل و شیشه در کنار هم قرار می‌گیرند تا در نهایت درب و پنجره آماده تحویل شوند.

استفاده از درب‌ و پنجره‌ دوجداره آلومینیومی‌

مجموعه فنی و مهندسی بیستون سازنده انواع درب و پنجره آلومینیومی

بهترین کارخانه تولید درب و پنجره آلومینیومی در تهران مجموعه بیستون است. در مجموعه بیستون انواع درب و پنجره با کیفیت عالی ساخته و روانه بازار می‌شوند. محصولات تولید شده در این مجموعه توسط متخصصان حرف‌ه­ای ساخته شده و استاندارد‌های جهانی را در تولید محصولات رعایت می‌کنند. بیستون سابقه طولانی در این زمینه دارد و به عنوان یک تولیدی شناخته شده در تهران در حال فعالیت است. پروژه‌های بزرگ زیادی در حال انجام توسط بیستون بوده و تولید درب و پنجره آلومینیومی را با کیفیت بالا انجام می‌دهند.

ابزار‌های مورد استفاده در ساخت درب و پنجره از بهترین گزینه‌های موجود در بازار هستند. ابزارآلات برند دیوالت که در سطح جهانی معروف هستند، کمک زیادی به نصب و ساحت درب و پنجره می‌کنند. مزیت بزرگ مجموعه بیستون ارائه خدمات نصب و اندازه‌گیری است. در صورت سفارش ساخت درب و پنجره، کارشناسان بیستون به محل پروژه رفته و اندازه‌های دقیق را خواهند گرفت. اندازه‌ها به بخش ساخت درب و پنجره تحویل داده می‌شود و بعد از ساخت تمامی مراحل نصب توسط تیم ما انجام خواهد شد.

گروه فنی و مهندسی بیستون تمامی خدمات ساختمانی را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. این خدمات شامل بازسازی و تعویض انواع درب و پنجره، ساخت حفاظ فلزی و توری پنجره، ساخت انواع نرده و غیره هستند. انواع یراق­‌آلات را می‌توانید از مجموعه ما تهیه کنید.

تیم پشتیبانی بیستون آماده ارائه مشاوره در زمینه خرید یا تعویض درب و پنجره آلومینیومی است. ارائه پیش فاکتور آنلاین قبل از سفارش کار شما را برای انتخاب آسان‌تر می‌کند. برای مشاوره و ثبت سفارش همین الان با کارشناسان بیستون تماس بگیرید. بدین منظور کافی است با شماره‌های 02122256426 – 09121497081 – 09126024810 در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *