بلاگ

بازسازی سرویس بهداشتی و حمام با تخریب و بدون تخریب

بازسازی سرویس بهداشتی بدون تخریب

در این مقاله در مورد بازسازی سرویس بهداشتی و حمام با تخریب و بدون تخریب صحبت می‌کنیم و مراحل انجام کار، حدود هزینه و زمان مورد نیاز را بررسی می کنیم. تا انتهای این مقاله با بیستون همراه باشید.

خوشبختانه با روش‌های جدیدی که در علم عمران و معماری ابداع شده است، اکنون می‌توان به راحتی از طریق بازسازی ساختمان‌های قدیمی، باز هم از این بنا‌ها استفاده کرد به گونه‌ای که هم از نظر ظاهری و هم از نظر اتصالات داخلی، کاملاً به روز و ایمن باشند. گاهی اوقات نیاز به تخریب است اما گاهی اوقات نیز بدون نیاز به تخریب و با استفاده از علم روز می‌توان هم از نظر ظاهری و هم از نظر ایمنی کیفیت را بهبود داد.

برای مثال بازسازی سرویس بهداشتی بدون نیاز به تخریب یک اقدام بسیار هوشمندانه (و البته کم هزینه‌تر نسبت به بازسازی با تخریب) برای خانه‌های قدیمی و خانه‌هایی است که سرویس‌های بهداشتی آن‌ها دچار مشکل یا قدیمی شده است. در گذشته اگر شما در مورد سرویس بهداشتی خانه یا محل کار به مشکلی برخورد کردید مجبور بودید برای مدتی محل را تخلیه کنید تا عملیات ساخت و ساز انجام گیرد و قطعاً این پروسه زمانی طولانی و هزینه زیادی نیاز داشت. اما اکنون شما می‌توانید بدون نیاز به تخریب سرویس بهداشتی خود را بازسازی کنید و تمامی مشکلاتی که در سرویس بهداشتی خانه و محل کارتان وجود دارد را برطرف نمایید.

اگر قصد بازسازی سرویس بهداشتی یا حمام خود را دارید، گروه فنی و مهندسی بیستون آماده ارائه خدمات بازسازی با تخریب و بدون تخریب است. ما با توجه به وضعیت ملک شما و بودجه‌ای که مد نظر دارید، بهترین راه‌حل‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهیم. بدین منظور کافی است که با کارشناسان ما از طریق واتساپ یا تماس با 02122256426 یا 09121497081 یا 09126024810 در ارتباط باشید. امکان استعلام حدود قیمت از طریق تماس یا واتساپ وجود دارد.

بازسازی سرویس بهداشتی بدون تخریب راهی سریع و کم هزینه

بازسازی سرویس بهداشتی

قطعاً با خواندن این مقاله این سؤال برای شما به وجود آمده است که آیا بازسازی سرویس بهداشتی بدون تخریب امکان‌پذیر است یا خیر؟ برای اینکه بهتر متوجه این موضوع شوید، اجازه دهید در مورد مراحل بازسازی سرویس بهداشتی صحبت کنیم:

  • در اولین قدم باید جریان آب در محل کار یا منزل شما که هدف بازسازی است، قطع گردد. به هر حال با باز کردن اتصالات شیر و لوله‌ها، جریان آب در داخل ساختمان جاری می‌شود و به همین دلیل باید لوله آب را قطع کنید.
  • سپس باید کلیه تجهیزات شامل روشویی، شیرآلات، فلاش تانک، رادیاتور، وان و به طور کلی تمامی اتصالات سرویس‌های بهداشتی که قرار است تعمیر و یا تعویض گردند، باز شوند.
  • همچنین باید این نکته را در نظر بگیرید که آیا بازسازی سرویس بهداشتی تنها به تعویض اتصالات آن اکتفا می‌کند و یا اینکه لازم است کفپوش و یا دیوار سرویس بهداشتی را نیز عوض کنید. برای مثال اگر کاشی‌های کف حمام یا دستشویی خراب شده باشد و یا اینکه نشتی در دیوار‌های حمام رخ داده و در نتیجه بخواهید پوشش دیوار‌ها را نیز عوض کنید، باید تغییر کاشی سرویس بهداشتی نیز انجام شود. در واقع بازسازی و تغییر کاشی سرویس بهداشتی نیز به عنوان یک مرحله در فرآیند کار لحاظ می‌شود. در صورت نیاز به تعویض کاشی دیوار و کف، بازسازی سرویس بهداشتی راحت‌تر انجام می‌گیرد چون در زمان تخریب کف و دیوار‌های سرویس بهداشتی، نگرانی از بابت سالم نماندن کاشی‌ها نخواهید داشت.
  • همچنین در صورتی که نیاز باشد اتصالات برقی همانند سیم کشی و فن تهویه هوا تعویض گردد، باید در زمان بازسازی سرویس بهداشتی به این موضوع نیز توجه داشته باشید.
  • بعد از تعمیر لوله کشی و نصب اتصالات مربوط به سرویس بهداشتی، باید اکنون کف‌سازی و شیب‌بندی سرویس بهداشتی انجام گیرد. ابتدا عایق کاری به کمک قیرگونی و ایزوگام پیش رفته و سپس در مرحله نهایی، کاشی کاری، نصب سرامیک و نصب کاسه توالت و روشویی انجام خواهد شد.

بازسازی و تغییر کاشی سرویس بهداشتی و حمام

تغییر کاشی سرویس بهداشتی

کاشی و سرامیک تاثیر زیادی بر زیبایی سرویس بهداشتی دارد.

در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام، حتماً به تغییر کاشی سرویس بهداشتی نیز احتیاج پیدا خواهید کرد. در واقع اغلب کسانی که به فکر بازسازی سرویس بهداشتی هستند، می‌خواهند پوشش کف و دیوار‌ها و سقف کاذب سرویس بهداشتی را نیز عوض کنند. اما از سوی دیگر نگران میزان تخریب در داخل ساختمان بوده و شاید همین موضوع باعث می‌شود که فعلاً برای بازسازی دست ‌به ‌کار نشوند.

 

کسانی که در خانه‌های آپارتمانی زندگی می‌کنند، نگرانی بیشتری دارد چون مسلماً برای تخریب، دچار محدودیت بسیار زیادی خواهند بود. اما از آنجایی که بازسازی سرویس بهداشتی بدون تخریب نیز به راحتی امکان‌پذیر است، بنابراین بازسازی و تغییر کاشی سرویس بهداشتی نیز با تکنیک‌های به روز و بدون نیاز به تخریب‌های بسیار زیاد ممکن خواهد بود. برای این منظور دو راهکار در پیش روی شما قرار دارد:

  • می‌توانید به جای کندن کاشی‌ها و پوشش دیوار سرویس بهداشتی، کاشی‌های جدید را بر روی آن‌ها بچسبانید. خوشبختانه چسب‌های بسیار قوی با قدرت شن و سیمان وجود دارد که می‌توانید بدون تخریب کردن کاشی‌ها و سرامیک‌های جدید، آن‌ها را بر روی کاشی‌های قبلی بچسبانید. با این کار حتی عایق‌بندی کف و دیوار‌ها نیز دو چندان خواهد شد به دلیل اینکه یک لایه سرامیک در کف قرار داشته و بعد لایه دوم با چسب‌های قوی بر روی سرامیک‌های قبلی چسبانده می‌شوند. این چسب‌ها بسیار قوی بوده و با شوینده‌های اسیدی به راحتی از بین نمی‌رود. بنابراین بدون اینکه نیاز به تخریب باشد، شما توانسته‌اید برای تغییر کاشی سرویس بهداشتی بدون تخریب اقدام کنید.
  • راهکار دوم این است که از روکش کاشی سرویس بهداشتی استفاده کنید. حتما این عنوان برای شما جذاب خواهد بود که دقیقاً روکش کاشی سرویس بهداشتی چیست و آیا گزینه مناسبی برای بازسازی سرویس بهداشتی بدون تخریب است یا خیر.

روکش کاشی سرویس بهداشتی چیست؟

روکش کاشی سرویس بهداشتی

روکش کاشی سرویس بهداشتی مناسب برای بازسازی بدون تخریب

گاهی اوقات ما می‌خواهیم بازسازی سرویس بهداشتی را با هدف بهبود اتصالات لوله کشی انجام دهیم اما خرابی در کاشی‌های کف و دیوار مشاهده نمی‌کنیم. بنابراین در چنین مواردی بهتر است عملیات بازسازی اتصالات به گونه‌ای انجام گیرد که آسیبی به کاشی و سرامیک وارد نگردد چون به خصوص در شرایط فعلی کشور، خرید کردن مصالح ساختمانی واقعاً گران تمام می‌شود. اما اگر دوست دارید طرح کاشی‌ها و سرامیک‌ها را عوض کنید، می‌توانید از روکش کاشی سرویس بهداشتی استفاده نمایید. در نتیجه بدون اینکه هزینه زیادی برای عوض کردن کاشی و سرامیک پرداخته کنید، می‌توانید طرح‌های جدید را بر روی سرویس بهداشتی خود اجرا نمایید.

این روکش‌ها با چسب‌های بسیار قوی بر روی کاشی و سرامیک چسبانده می‌شوند و حتی هر بار که شما کف سرویس بهداشتی را بشویید و یا حتی در حمام که بخار آب در داخل فضا می‌پیچد، این روکش‌ها به هیچ عنوان کنده نخواهند شد و رنگ خود را از دست نمی‌دهند. روکش کاشی سرویس بهداشتی از نظر رنگ و طرح، تنوع بسیار زیادی دارد. البته توجه داشته باشید با توجه به اینکه در بازار روکش‌های بی‌کیفیت نیز وجود دارد، باید در زمان خرید حتماً به کیفیت برچسب کاشی سرویس بهداشتی توجه داشته باشید. پس به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید تا از کیفیت روکش و چسب آن مطمئن باشید. در غیر این صورت در مدت کوتاهی شاهد کنده شدن روکش‌ها بوده و در نتیجه مجبور هستید مجدداً برای بازسازی سرویس بهداشتی اقدام کنید.

بهترین روکش کاشی سرویس بهداشتی

روکش کاشی سرویس بهداشتی

در خرید برچسب کاشی سرویس بهداشتی دقت کنید که روکش باید باید از ویژگی‌های زیر برخوردار باشد:

  • ضد آب بودن
  • مقاومت در برابر خراشیدگی و سایش
  • مقاوم در برابر شوینده‌ها
  • داشتن چسب بسیار قوی
  • نصب راحت

البته توجه داشته باشید حتی بهترین برچسب سرویس بهداشتی نیز نسبت به شوینده‌های بسیار قوی حساس است. بنابراین به هیچ عنوان نباید شوینده‌های اسیدی را مستقیماً بر روی این روکش‌ها بریزید به دلیل اینکه خیلی سریع خورده شده و طرح و رنگ خود را از دست می‌دهند.

عوامل موثر بر هزینه بازسازی سرویس بهداشتی

هزینه بازسازی سرویس بهداشتی

اما زمانی که در مورد بازسازی سرویس بهداشتی بدون تخریب صحبت می‌کنیم قطعاً مشتریان در مورد هزینه کار نیز از ما سؤال خواهند پرسید. این حق طبیعی شما است که قبل از شروع به کار بدانید باید چه مبلغی را برای این منظور پرداخت کنید. در نتیجه لازم دانستیم در این قسمت، عوامل مؤثر بر هزینه بازسازی سرویس بهداشتی را مورد بررسی قرار دهیم:

1- روش انتخابی برای بازسازی و تغییر کاشی سرویس بهداشتی

مهمترین بخش هزینه‌ها برای بازسازی سرویس بهداشتی، به پوشش کف و دیوار اختصاص دارد. اینکه شما تصمیم می‌گیرید از برچسب کاشی سرویس بهداشتی استفاده کنید و یا اینکه به فکر نصب کاشی‌های جدید در سرویس بهداشتی هستید، مهم‌ترین عاملی است که بر روی مبلغ نهایی کار تأثیر می‌گذارد. اگر به دنبال بازسازی سرویس بهداشتی با کمترین هزینه هستید، مسلما استفاده کردن از روکش کاشی سرویس بهداشتی، گزینه مناسب‌تر خواهد بود. اما فراموش نکنید که در همه ساختمان‌ها نمی‌توان از این روش استفاده کرد. شاید به دلیل نقصی که در لوله‌کشی ساختمان رخ داده، مجبور باشید تخریب کف سرویس بهداشتی را انجام دهید و همین موضوع باعث شکسته شدن کاشی‌ها می‌گردد. در نتیجه نتیجه لازم است مجدداً برای خرید کاشی‌ها و سرامیک‌های جدید اقدام کنید. یا اینکه ممکن است خوردگی‌های زیادی در کفپوش و دیوار سرویس بهداشتی رخ داده باشد که راهی جز عوض کردن کاشی‌ها باقی نمی‌ماند. اما در صورتی که چنین مشکلاتی ندارید، می‌توانید از روکش کاشی سرویس بهداشتی استفاده کنید تا هزینه نهایی برای شما کمتر گردد.

2- هزینه خرید اتصالات سرویس بهداشتی

از دیگر عواملی که بر روی هزینه بازسازی سرویس بهداشتی تأثیر می‌گذارد، خرید اتصالات همانند لوله آب، شیر، سنگ روشویی و سایر موارد است که برای کامل کردن یک سرویس بهداشتی به آن نیاز خواهید داشت. در این مورد نباید خساست به خرج دهید. اگر اتصالات با کیفیت نباشند، به مرور زمان در اثر املاح موجود در آب، استفاده از شوینده‌ها و یا حتی با بخار آب که در داخل حمام می‌پیچد، دچار مشکلاتی همانند زنگ‌زدگی یا جرم شده و در کوتاه مدت مجبور هستید آن‌ها را عوض کنید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم حتماً به فروشگاه‌هایی مراجعه کنید که از کیفیت محصولات و خدمات آن‌ها مطمئن هستید.

3- هزینه مربوط به دستمزد کارگران

به هر حال شما برای بازسازی سرویس بهداشتی به چند نیروی کارگر و یک مهندس ساختمان نیاز دارید تا تمامی موارد به صورت کاملاً اصولی و مهندسی پیش برود. توجه داشته باشید در این مورد نیز نباید خساست به خرج داد. اگر کارگران و مهندس ساختمان در امر بازسازی، اصول ایمنی و استاندارد را رعایت نکنند قطعاً خیلی زود دچار مشکل می‌شوید. برای مثال اگر قرار است کفپوش سرویس بهداشتی را به طور کامل عوض کنید باید عایق‌بندی کف سرویس بهداشتی به بهترین شکل ممکن انجام گیرد تا نشتی آب رخ ندهد. و یا اگر قرار است کاشی‌ها را بر روی کاشی‌های قبلی بچسبانید، حتماً باید این کار با چسب‌های قبلی و به صورت کاملاً اصولی انجام گیرد تا هم این کاشی‌های جدید به راحتی کنده نشده و هم بحث تراز بودن سرویس بهداشتی رعایت گردد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم حتماً به کارگران و مهندسینی مراجعه کنید که تخصص و مهارت بسیار بالایی در این زمینه دارند.

4- هزینه خرید مصالح ساختمانی مورد نیاز برای بازسازی

اما لازم است برای بازسازی سرویس بهداشتی، نوع مصالحی که برای بازسازی کف و دیوار‌ها نیاز دارید را نیز به عنوان هزینه‌ها در نظر بگیرید. برای مثال همانگونه که گفتیم اگر قرار است کاشی‌ها را بر روی کاشی و سرامیک‌های قبلی بچسبانید، به شن و سیمان نیاز نخواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم اجازه دهید مهندس ساختمان که قرار است این پروژه را برای شما انجام دهند، خرید مصالح ساختمانی را نیز برعهده بگیرند چون در این صورت از کیفیت مواد اولیه، اطمینان خواهید داشت.

سرویس بهداشتی مدرن

برای استعلام قیمت بازسازی می‌توانید همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید. با توجه به متراژ، میزان بازسازی و متریالی که نیاز است، حدود قیمت و هزینه را به شما اعلام می کنیم.

چرا به بازسازی سرویس بهداشتی نیاز داریم؟

بازسازی دستشویی

چرا سرویس بهداشتی را بازسازی کنیم؟

اما اجازه دهید در مورد این موضوع صحبت کنیم که چه زمانی ما باید برای بازسازی سرویس بهداشتی دست به کار شویم. بعضی از افراد تنها به فکر زیبایی ظاهر هستند. بنابراین در مدت زمان کوتاهی تصمیم می‌گیرند کاشی کف سرویس بهداشتی، پوشش دیوار‌ها و سقف کاذب آن را عوض کنند. اما با این کار هزینه خود را بیهوده از دست می‌دهند. اگر اتصالات سرویس بهداشتی، پوشش دیوار و سقف و کفپوش مشکلی ندارد، دلیلی ندارد که هزینه‌ای را تنها برای زیبایی سرویس بهداشتی صرف کنید. بنابراین بهتر است زمانی که موارد زیر را در سرویس بهداشتی خود مشاهده کردید، برای بازسازی آن اقدام نمایید:

  • پوشش کف، دیوار‌ها و یا حتی پوشش سقف سرویس بهداشتی، دچار خرابی‌هایی همانند ترک، شکستگی، کنده شدن بخشی از کاشی‌ها و یا حتی تبله کردن سقف سرویس بهداشتی شده است. در چنین مواردی شما باید بازسازی سرویس بهداشتی را انجام دهید.

نوسازی سرویس بهداشتی

  • اگر خرابی در بافت سرویس بهداشتی شامل لوله‌های آب و ایزوگام موجود در کفپوش اتفاق نیفتاده باشد، شما به کمک بازسازی سرویس بهداشتی بدون تخریب و با هزینه بسیار مناسب می‌توانید پوشش دیوار‌ها و کف را عوض کنید. ولی ممکن است خرابی در لوله‌کشی آب و فاضلاب، شوفاژ سرویس بهداشتی، سنگ روشویی و قسمت‌های دیگر شامل سیم‌کشی سرویس بهداشتی اتفاق افتاده باشد. در چنین شرایطی شما باید بازسازی سرویس بهداشتی را انجام دهید. جالب است بدانید افرادی که در خانه‌های آپارتمانی زندگی می‌کنند، میل زیادی به بازسازی سرویس بهداشتی بدون تخریب دارند. در صورتی که شما از مهندسین خبره کمک بگیرید، اگر راهی برای بازسازی سرویس بهداشتی بدون تخریب وجود داشته باشد، حتی در صورتی که لوله‌کشی و فاضلاب خراب شده باشد، سعی می‌کنند کف سرویس بهداشتی را به گونه‌ای بردارند که تخریب رخ نداده و مجدداً بتوان کاشی‌ها را مورد استفاده قرار داد.
  • یکی دیگر از دلایل نیاز به بازسازی سرویس بهداشتی، نشتی آب به طبقات پایین است. یا حتی ممکن است شما خانه ویلایی داشته باشید و در نتیجه رد نشتی آب را بر روی دیوار‌های ساختمان یا کف ساختمان مشاهده کنید. حتماً باید در اولین قدم برای تخریب کف سرویس بهداشتی و ایزوگام کردن آن اقدام کنید.
  • ایجاد تغییرات اساسی در سرویس بهداشتی، یکی دیگر از دلایل لزوم بازسازی سرویس بهداشتی است. برای مثال اگر شما می‌خواهید در قسمتی از سرویس توالت فرنگی نصب کنید، حتماً باید بازسازی انجام شود. برای این منظور لازم است یک نقشه مناسب در اختیار داشته باشید و سپس برای انجام کار دست به کار شوید.

نکات مهم در مورد بازسازی سرویس بهداشتی

نکات بازسازی سرویس بهداشتی

برای بازسازی و زیبا کردن سرویس‌بهداشتی نیاز به صرف هزینه‌های سنگین نیست.

اجازه دهید در قسمت پایانی این مقاله نکات مهم بازسازی سرویس بهداشتی را برای شما عزیزان ذکر کنیم. متأسفانه بعضی از افراد بدون توجه کردن به این نکات، دست به کار شده و در نتیجه دچار مشکلاتی در راستای تعمیرات و همچنین بازسازی می‌شوند. و یا اینکه بعد از اتمام کار، متوجه نقص‌هایی در سرویس بهداشتی خواهند شد و در نتیجه مجبور هستند دوباره برای برطرف کردن این عیوب هزینه کنند. مهمترین نکات در راستای بازسازی سرویس بهداشتی عبارتند از:

  • برای بازسازی سرویس بهداشتی و حمام حتماً از یک مهندس ساختمان بخواهید در ابتدا سرویس بهداشتی شما را با دقت مورد بررسی قرار دهد. شاید نکاتی از دید شما مخفی مانده باشد. به دلیل اینکه همه ما تخصص لازم در زمینه معماری و بازسازی ساختمان را نداریم و در نتیجه زمانی که می‌خواهیم بازسازی سرویس بهداشتی بدون تخریب را انجام دهیم، باید نگاه تخصصی نسبت به این موضوع داشته باشیم. برای مثال عمده مردم فقط به فکر این هستند که تخریب در داخل ساختمان انجام نگیرد. به خصوص اگر خانه آپارتمانی باشد، اصرار دارند بازسازی سرویس بهداشتی بدون تخریب انجام گیرد. اما اگر یک مهندس عمران سرویس بهداشتی را بررسی کند، شاید متوجه این موضوع شود که لازم است کفپوش سرویس بهداشتی به طور کامل برداشته شده و لوله‌ها عوض شوند. در واقع امکان بازسازی بدون عملیات تخریب اصلاً وجود ندارد. پس بهتر است تصمیم‌گیری را به فرد متخصص بسپارید تا بتوانید از نتیجه بازسازی ساختمان، بهترین نتیجه را به دست بیاورید.

بازسازی حرفه ای سرویس بهداشتیدر صورتی که قرار است سرامیک و کاشی کف سرویس بهداشتی و یا دیوار‌ها عوض شود، حتماً به سراغ کاشی‌هایی بروید که هم از نظر جنس و کیفیت و هم از نظر طراحی، بسیار مناسب هستند. کاشی‌های بی‌کیفیت، سست و شکننده بوده و در اثر شستن با مواد شوینده، به راحتی رنگ آن‌ها از دست می‌رود. این قبیل کاشی‌ها خیلی زود دچار ترک و شکستگی خواهند شد. تفاوتی نمی‌کند که قرار است سرامیک و کاشی‌ها را بر روی لایه قبلی را بچسبانید و یا اینکه تخریب در کف سرویس بهداشتی انجام گرفته و بعد از ایزوگام، می‌خواهید کاشی‌ها را نصب کنید. به هر حال کیفیت کاشی، اهمیت زیادی دارد.

  • از طرف دیگر رنگ کاشی و سرامیک بر روی روشن‌تر و بزرگتر به نظر رسیدن سرویس بهداشتی اهمیت دارد. رنگی را انتخاب کنید که برای اندازه سرویس بهداشتی شما مناسب باشد.
بازسازی و نصب کابین دوش در دستشویی

نصب کابین دوش در دستشویی

  • در انتخاب شیرآلات، بسیار دقت کنید. شیرآلات بی‌کیفیت خیلی زود دچار جرم و رسوب می‌شوند و اگر به آن‌ها شوینده بزنید، سریعاً کیفیت خود را از دست داده و دچار خوردگی خواهند شد. البته اگر شما بهترین شیرآلات را هم بخرید، باز هم نباید شوینده‌های اسیدی را بر روی آن‌ها بریزید. ولی به هر حال کیفیت شیرآلات بر روی ماندگاری شکل ظاهری و همچنین بر روی کارایی آن‌ها تأثیر می‌گذارد.

بازسازی سرویس بهداشتی قدیمی

  • در صورتی که قرار است کفپوش سرویس بهداشتی به طور کامل برداشته شود، حتماً باید ایزوگام و قیرگونی سرویس بهداشتی انجام گردد در غیر این صورت نشت کف ساختمان اتفاق خواهد افتاد.

بازسازی حمام در تهران

  • سیم‌کشی سرویس بهداشتی نیز باید به طور کامل کنترل شود. اگر نقصی در قسمتی از سیم‌کشی‌ها وجود داشته باشد، به خصوص در سرویس بهداشتی که آب جریان دارد، ممکن است خطر برق گرفتگی نیز اتفاق بیفتد.
  • اگر به فکر بازسازی سقف سرویس بهداشتی هستید، بهتر است از سقف‌های کاذب در مدل‌های گوناگون استفاده کنید چون مطمئن خواهید بود در اثر بخار آب، سقف تبله نکرده و از طرف دیگر شما توانسته‌اید بازسازی سرویس بهداشتی با کمترین هزینه را انجام دهید.
  • برای بازسازی سرویس بهداشتی در زمان مناسب دست به کار شوید چون حداقل یک هفته باید استفاده از سرویس بهداشتی را کنار بگذارید تا بازسازی به طور کامل انجام کرد. البته این مدت زمان برای زمانی است که شما می‌خواهید بازسازی بدون تخریب را انجام دهید. اگر نیاز به ایزوگام و عملیات بنایی در سرویس بهداشتی باشد، این بازه زمانی طولانی‌تر خواهد شد. بنابراین زمانی دست به کار شوید که بتوانید برای مدتی در یک خانه دیگر ساکن شوید تا عملیات سرویس بهداشتی سر حوصله و با دقت پیش برود. در غیر این صورت مهندس ساختمان عجله کرده و این کار به صورت اصولی انجام نخواهد گرفت.

بازسازی دستشویی در تهران

بازسازی حمام و سرویس بهداشتی در تهران

امیدواریم که مطالعه این مقاله برای شما مفید بوده باشد. اگر قصد بازسازی حمام و یا سرویس بهداشتی خود را دارید، با ما تماس بگیرید. گروه فنی و مهندسی بیستون آماده ارائه خدمات بازسازی با تخریب و بدون تخریب است. همچنین می‌توانید برای بازسازی راه پلهتعویض نمای ساختمانبازسازی حیاط قدیمینوسازی خانه قدیمی و … روی کمک ما حساب کنید. ما با توجه به وضعیت ملک شما و بودجه‌ای که مد نظر دارید، بهترین راه‌حل‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهیم. بدین منظور کافی است که با کارشناسان ما از طریق واتساپ یا تماس با 02122256426 یا 09121497081 یا 09126024810 در ارتباط باشید.

منبع:

https://www.architecturaldigest.com/gallery/inspiring-bathrooms-archives-slideshow

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *